lauantai 22. marraskuuta 2008

Keskustelua



- Äiti ajattelee.
- Niin ajattelen.
- Mitä äiti ajattelee?
- No äiti ajattelee, että syötköhän sinä aamupuuron vai et.
- Syön. Mitä muuta äiti ajattelee?
- No äiti ajattelee, että minä rakastan sinua tosi paljon.
- Ketä muuta äiti rakastaa?
- No Ulpua ja mummia ja ukkia.
- Minäkin rakastan.

- Äiti, sinä olet aikuinen.
- Niin ja sinä olet lapsi.
- En minä ole lapsi, minä olen iso tyttö. Onko äiti iso tyttö?
- No on kai se äiti iso tyttö.



Mummolan kätköistä löytyi loppuraskausaikana tehty suherrus. Siinä tyär on vasta tulollaan.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eih, joko se sun lapsi noin järkeviä juttelee?!

Missäs vaiheessa sekin isoksi tytöksi on kasvanut?

Apua! Aika, älä jätä.

Veera

Marguetta kirjoitti...

Se on liiankin nokkela lapsi... Tai no ei liian. Puhetta on alkanut tulla kuin papupadasta ja aika usein se likka fundeeraa maailman menoa höpistessään. Ihanaa aikaa, sanon minä.

Rouva Nordman kirjoitti...

Mukava keskustelu! Tuon piirroksen aihe tuntuu erityisen tutulta, meillä pieni poika on 2,5 kuukautta vanha.